Felanmälan

Alla typer av fel som uppstår i fastigheten ska anmälas enligt följande. 20150129_214206691_iOS

När du gör en felanmälan kom då ihåg att:

  • lämna namn, adress och telefonnummer
  • ange var felet finns, t ex vilken tvättstuga eller lokal
  • beskriva felet eller problemet så utförligt som möjligt

Kritiskt akuta fel på hiss

Hisspartner AB: Jourtelefon 08-454 20 33

Alla övriga fel utom fel på kabel-TV och Internet

Uppstår något fel i din lägenhet eller i en tvättstuga, ett trapphus eller något annat gemensamt utrymme ska felet anmälas till föreningens fastighetsförvaltarbolag HSB. Det görs på www.hsb.se/stockholm eller på telefon till HSB Kund-och medlemsservice: 010-442 11 00,    måndag-onsdag: 08.00-16.30
                torsdag: 08.00-18.00
                fredag: 08.00-16.30

Annan tid och kritiskt akuta fel anmäls till HSB jour på telefon 08-695 00 00.

Obs! Kritiska akuta fel innebär fara för liv och/eller för egendom


Fel på kabel-TV

Comhem: 90 222

Fel på Internet (bredbandsuppkoppling)

Anmäls till Riksnet kundsupport
Telefon: 0770-339 933
vardagar: 8.00-21.00 – helger: 9.00-20.00

support@riksnet.se